Luften gick ur mig!

Det kan man lugnt säga att den gjorde igår...
 
När jag och Mirre tog in hästarna igår kväll, så tänkte jag att jag skulle byta täcke ute på Sune, innan vi tog in honom. Mirre tar ut Sune ur hagen och jag stänger efter henne, sedan går jag fram till Sune, bakifrån! Han ser inte mig och blir jätte rädd, samtidigt som han sparkar bakut och träffar mig i magen. Jag har aldrig tappat luften på det viset tidigare. Tog en stund innan jag kunde få fram att det trots allt gick ganska bra. Inget brutet! Mirre blev så klart jätte rädd och sprang in för att hämta Marco.
 
Så här i efter hand skulle jag ju inte gått fram till honom bakifrån, för att byta täcket. Är huvudet dumt får kroppen lida! Jag är idag otroligt mör i hela kroppen, känns som jag har världens träningsvärk, överallt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miranda

Att jag blev rädd kan man lungt säga! Jag vart ju chokad!

2012-12-02 @ 20:04:35
Postat av: Jenny

Hua, hemska tanke!!
Tur de gick "bra" ändå.... Syns imorrn!! Kram!

2012-12-03 @ 20:25:57
URL: http://jen81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0