Mål för 2013

I år har jag nästan bara ridit Msv A och St. Georg regionalt. (en nationell tror jag). Rekordet är 66% i Georg och runt 64% i Msv A. Jag har, som jag skrivit tidigare inte EN start under 60% i år. Det tycker jag är ganska bra. Trots missar har jag ibland legat på nästan 64%! :)
 
Målet inför nästa år är att kunna rida på en ännu högre procent i Msv A och Georg. Förhoppningsvis kan vi även kvala och kanske, kanske starta en Intermediere. Kvalreglerna är ju ändrade nu och man måste kvala i en nationell klass. Men först och främst ska vi bli stadigare på en högre procent!
 
Rörelserna till Int. tränar vi på. Bytena i vartannat sitter bra, men piruetterna måste bli bättre. Dessutom måste han bli bärigare och luftigare framtill, men det jobbar vi på. ;)
 
En gammal bild (när jag red i hatt), som en arbetskamrat "fixat" åt mig. En fin bild, tycker jag!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

En jättefin bild !!!

2012-11-06 @ 11:09:20
Postat av: Linnea Lidholm

Då har vi ungefär samma mål :D Vill också starta Int1 nästa år men har inte kvalat.. har haft 61 massor med gånger, alltid saknats nåt poäng.. :(

2012-11-08 @ 23:17:35
URL: http://piffens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0