Nu byter vi...

... hästar med varandra, jag och Mirre. Cocco har varit väldigt stel och styv ett tag nu, framför allt i galoppen, så därför har vi beslutat att jag ska rida henne under den här veckan (sen får vi se). Miranda får då rida Sune åt mig och det passar ju bra nu innan KM:et.
 
Cocco är en ponny som är som bäst när hon rids regelbundet i form. Hon blir lätt annars lite stel och kantig. Hon har nu under några veckor mest ridits ut och inte haft så mycket krav på sig. Miranda har hittat helt rätt i travarbetet på henne och fått henne mer liksidig, men i galoppen är det svårare, så därför tänker nu jag rida henne lite så får vi se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu har jag anmält mig till Ulla-träningen :)
Hade funderingar på KM hopp, men skippar det.. Han har inte blivit så mkt riden den senaste tiden.
Ska försöka rida fler ddagar i veckan nu, men de där satans mörkret gör en lat...... Jobbig tid nu framöver..

ses imorrn!! Kram

2012-11-12 @ 20:29:58
URL: http://jen81.blogg.se
Postat av: Marianne

Ska bli spännande att se , på KM;et

2012-11-13 @ 08:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0