Förberedelser för imorgon!

Ja, i morgon är det ju dax för säsongens sista tävling (eller på söndag). Idag red jag bara uppmjukande, samt ngn piruett åt båda hållen. Sune känns fin, men han svarar inte riktigt för skänkeln som jag vill. Det kan vara så att jag nu kräver mer känslighet av honom än jag gjort tidigare, så därför tycker jag att han inte går fram riktigt som jag vill. Skulle vilja att han var lite mer "elektrisk" ! Nåja, i det stora hela känns det jätte bra och jag hoppas att vi får en bra avslutning på säsongen! :)
 
Prinsen...
 Mycket morötter ska de va...
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

V håller tummarna både idag och i morgon !!!

2012-10-13 @ 08:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0