Mugg! :(

I dag när jag kom hem märkte jag att Sune var svälld i det vänstra bakbenet. Vid en närmare koll på benet upptäckte jag lite mugg, långt ner på karleden, eller i gropen mellan ballarna. Oj, vad ont han hade, av det lilla! Han visste inte hur högt han skulle lyfta benet när jag tvättade där. 
 
Sune är x-tra känslig på det bakbenet, vitt är det också. Ja, ni får säga vad ni vill men jag är övertygad om att vita ben är mkt känsligare och har lättare att få mugg. Cocco har två vita bakben, som hon också har lite mugg på. Inget fram, de är bruna!
 
Sune har ett vitt ben och just detta ben är han känslig på. Nu hoppas jag att det inte ska bli så mkt mer, ska tvätta där varje kväll. 
 
Nu får han helt enkelt vila några dagar, men det gör inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0