Uppdatering

Har varit lite dåligt med uppdateringen nu, men det har varit så mkt!
 
Igår red jag Cocco (underbart väder). Jobbade henne mkt på raka spår. Det är ngt vi behöver jobba vidare på. Hon vill gärna slingra sig, i stället för att jobba rakt under sig.
 
Skrittade av Cocco en bit efter vägen.
 
Efter Cocco, var det Princessans tur. Jag longerade henne. Eftersom jag förstod att hon skulle vara väldigt pigg, så satte jag fast inspänningstyglarna redan inne i stallet. Mycket riktigt, jag han bara sätta igång henne i trav så pep hon till och la av världens brall!! Hon fortsatte att hoppa och sprätta och stå på bakbenen, ett tag. Sedan lugnade hon ner sig och var riktigt fin. Pigg och glad! :)
 
Dagens jobb på banan gick bra. Hon fortsätter att utvecklas på ett bra sätt. På lördag blir det ett 30:s provlopp.
 
Sunes ben ser bättre och bättre ut. Igår tänkte jag longera honom, men vi gick en promenad i stället. Han haltar inget i skritt, men visade lite när jag travade. På fredag tänkte jag tömköra honom lite.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Så himla roligt att jobbet med Princessan verkar göra nytta ! Men det borde bli resultat , med allt jobb ni lägger ner ! Ni är jätteduktiga !!!

2013-04-18 @ 12:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0