Nytt om Sune

Sune har sedan sist ridits ut och gått lösgörande . Idag var det dax för ett tuffare pass på banan igen.

Eftersom det var så varmt idag (4 grader) , så kunde jag rida i vanliga handskar och då blev det kandaret idag.

Tränade piruetterna idag igen. Är svårare med den till vänster. Sune vill gärna kasta sig åt sidan och får då svårt med vart han ska sätta fötterna. Vi fick ta om det några gånger och till slut fick jag lugna språng i piruetten.

Till höger funkar det riktigt bra! :) Blir bra med träning för Peter på tisdag så att jag kan få hjälp med detta.

Har ju ändå jobbat med detta som han sa att jag skulle göra och tycker att det blivit bättre , men behöver lite tips och hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0