Visste ni det här...

... om mig/ oss och våra hästar?
  • min första häst som var en arab, blev "Årets arab" i dressyr tre år i rad!

  • jag har kört både par och enbett, med både shettisar och araber.

  • jag har tävlat i körning (dressyr och precisionskörning).

  • jag har tävlat sedan -89 (började med hoppning).

  • "Sune" var det egentligen Marco som hittade först (jag tittade på en annan).

  • vi har haft Sune sedan han var två år, är 14 i år.
 
  • 2008 kom jag och Sune 3:a i DM och 2009 vann vi DM! (senior)
 
  • det var Marco som fick mig travintresserad (och jag fick han dressyrintresserad)
 
  • vi har båda två gått B-tränarutbildningen (Marco har löst ut licensen).
 
 
 
Ja, det var lite onödigt vetande.... något annat ni skulle vilja veta? :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

rolig fakta! :)

2013-02-11 @ 20:21:00
URL: http://jen81.blogg.se
Postat av: Marianne

Tänk att du hunnit med allt detta ???

Svar: Ja, men kan du fatta??!!
lizettepadellaro.blogg.se

2013-02-12 @ 13:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0