Det blir inte bättre än så här

Idag red jag igenom Int. programmet två gånger och det hinner inte bli så mkt bättre än vad det är nu. Det är inget som är direkt dåligt, men allt kan ju alltid bli bättre. :)

Vi gör alla rörelser. Det som är svårigheten är att sätta ihop de i ett program, men vem har sagt att de ska vara lätt?!

Idag var öppnorna och slutorna bäst hittills. Det var serien i vartannat som blev lite hipp som happ. Sune blir lite laddad där. Dessutom blev han nog lite trött, för då är det enklare att galoppera än att trava med aktiva bakben.

Överlag är jag ändå nöjd. Vi har bara tränat på detta i drygt en månad, så jag kan inte kräva mer av Sune. Nu ska jag fundera lite hur jag ska lägga upp kommande vecka. Vi åker till Bollnäs på fredag. :)


Kommentarer
Postat av: Cathie

Spännande! Kommer säkert gå jättebra! :)

2013-07-14 @ 18:59:40
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0