Sune idag (kommer aldrig på ngn bra rubrik)!

Idag var planen att rida ett lugnare pass, med endast vissa rörelser från programmen jag ska rida. Jag kan ju inte rida igenom Int. varje gång jag rider ett dressyrpass.

Det blev ngn stor arbetspiruett i båda varven. I höger piruett vill han gärna räta ut sig lite och få för bråttom runt. Här var jag noga med att jag bestämde storleken hela tiden.

Satte även serierna, 4:or, 3:or och vartannat! Tjoho! :)Avslutade med några öppnor och slutor och försökte att sätta ett bra tryck i honom. De blir bättre och bättre. Vet att jag kanske tjatar om dessa skolor, MEN de är inte lätta!

Red inte så länge idag, vill inte nöta på för mycket. Efteråt skrittade och travade jag och Mirre ut en sväng. I morgon får Sune vila. I helgen ska jag nog rida igenom Int igen. Snart bara en vecka kvar.....

Förresten, idag var Cocco super fin när Mirre red! Tror aldrig jag sett henne så fin i traven ngn gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0