Det gick...

.... åt helvete idag, rent ut sagt!

Ja, Sune kändes jätte fin på framridningen, men blev super spänd för domarbordet inne på banan ( som han dessutom inte ville gå in på för det var så farligt). Det hängde ngt blått skynke på bordet, som han inte tyckte om. Överhuvudtaget var hela den kortsidan otäck.

När Sune blir så där, då är han väldigt svårpåverkad. Han bjöd inte fram ALLS och blev kort och låg i formen! Vi började med en 2:à och slutade med en 8:a! Slutprocenten blev 57,44%. Min känsla var att det skulle bli mkt sämre.

Nåja, nu har vi gjort våran skit tävling(hoppas jag), så nu kan det bara bli bättre. Ngt positivt jag tar med mig är båda piruetterna, som vi fick 6:or på. Tappade lite energi där också, men annars helt O. K.

I morgon tar vi nya tag i PSG och förhoppningsvis är inte Sune lika spänd. Starttiden i morgon är 15.42.

Mirre var snäll och fotade, så bilder kommer...


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du får göra som jag gör, som också har en häst som är rädd för domarbordet trots att han tävlat i ca 8 år, miljöträna! :P Hoppas det går bättre nästa gång. :)

2013-03-10 @ 00:07:48
URL: http://jeeanette.blogg.se
Postat av: JennyM

Sv: Nej jag vet, vissa saker gör en bara så ledsen.. Men jag ska lägga detdär åt sidan nu :) Men tack!

Tråkigt att det inte gick så bra igår, håller tummarna för att det gick bättre idag (?!) Ska du starta något mer? Lycka till isåfall :) Kram och tack igen :)

2013-03-10 @ 02:05:58
URL: http://jmdressyr.se
Postat av: Anna Johansson

Det var många bara i la:3 som kikade på bordet och det blå gehänget. Det är väl därför de hade öppen bana kvällen före. Jag hade nog tur som åkte dit då och det var många som antagligen red i din klass som var där och gymnastiserade runt=).

2013-03-10 @ 08:25:51
Postat av: Marianne

Bryt ihop och kom igen !!

2013-03-10 @ 08:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0