Följer planeringen

Trots att det blåste ordentligt idag, så bestämde jag och Miranda oss för att rida ändå. Bra att träna i olika väder om man ska tävla!:)

Planen var att idag rida igenom programmen på ridbanan. Vi började dock på ängen och därefter kände jag efter hur det var på banan. Fortfarande is under snön, men jag bestämde mig för att rida igenom åtminstone Msv A.

Nu vågade jag inte alls rida på ngnting, men kunde ändå rida igenom utan några större misstag. Känns bra för min egen skull att ha ridit igenom en gång. Red även delar av Georg programmet.

Det roliga är, att nu känns helt plötsligt vänsterpiruetten bättre än den högra! Ja, ja så är det. Mina förväntningar till helgen är inte så stora. Kan inte kräva det av Sune, när jag inte kunnat rida som jag har velat. Målet är, som jag sagt tidigare, att ha en bra känsla och känna den fina traven bitvis, samt att jag inte ska klämma med skänkeln!

I morgon är det vilodag för Sune, då ska Mirre träna för Sigrid Bergåkra med Cocco!


Kommentarer
Postat av: JennyM

Tack :) Ja han har sina ljusa stunder ;) Nej men han är fin, enligt hans opartiska matte ;)

2013-03-07 @ 01:22:39
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0