Effektiv

Nu ska jag försöka bli mer effektiv när jag rider....

Vad menar jag med mer effektiv då.... jo, jag ska tänka på att den timmen ( eller hur länge det nu blir) när jag rider då är det JOBB som gäller. Övriga 23 timmar på dygnet får Sune göra vad han vill ( nästan).

Jag ska variera mkt, med övergångar, halvhalter, byten, olika rörelser osv. Alltid se till att han är framme för skänkeln!

Sune vilade igår och idag blev det ett effektivt pass på ca 40 minuter. Börjar redan i uppvärmningen, fram för skänkeln, övergångar och halvhalter.

Red öppnor, slutor, byten och stora arbetspiruetter. Han var riktigt fin i traven! :) Ngt tung i handen, men det är nog för att han inte riktigt är igång ännu. Ett bra pass alltså. I morgon rider jag och Mirre ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0