Vilken tjej!

Nu menar jag våran dotter, Miranda....
 
När jag kom hem från jobbet idag, efter kl 17, då hade hon mockat tre boxar. Det innebär även att tömma en tung skottkärra. Hon hade spånat till de som behövde. Gjort i ordning krafft foder och lagt in hö i boxarna. Även gjort i ordning hö för natten. Dessutom hade hon burit vatten och fyllt i hinkarna ( vi har inget vatten i stallet). Behöver jag säga att jag blev glad när jag kom hem och stolt!
 

Jag har sagt det förrut, men säger det igen....att ha häst (djur) lär barnen att ta eget ansvar och egna initiativ. Jag tror inte att många 12- åringar skulle göra det hon gör faktiskt. Ja, jag vet det är vårat barn, men hon ÄR otroligt duktig, ansvarsfull och mogen för sin ålder. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja , Miranda är verkligen duktig ! Jag har mockat era boxar flera gånger och det är inte speciellt lättmockade ! Dessutom tungt med kärran som ska tömmas ! Hon är verkligen en supertjej !!

2013-10-24 @ 13:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0