Pigg och glad

I dag red jag och Mirre ut en sväng med Pumba och Sune. Kände lite på Pumba först, på ridbanan. Mirre tyckte att han var så ovillig igår, så hon undrade om det var ngt fel....

Det var det inte kan jag säga. Jag tror att både Miranda och Pumba hade en dålig dag helt enkelt. Det visar bara att det inte är några maskiner vi håller på med. 

Sune kändes pigg och glad att få komma ut en sväng. Vi mötte även två timmer bilar! Inte det roligaste att möta när vägen är så smal. Vi skyndade oss att rida in på sidan, så det var inga problem. 

I morgon byter Mirre och jag hästar igen, för att sedan byta tillbaka mot slutet av passet. Mirre behöver ju träna lite med Sune nu när de ska tävla. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0