Härlig lördag

Började lördagsmorgonen med att köra Xet ( Marco). Han är superfin och nu kan vi inte göra mer inför måndagens monte start. Ja, lite massage och pyssel blir det i morgon. :-)

Efter Xet, red jag Sune. Kandaret på idag. Det märks att vi fuskat lite med känsligheten för skänkeln, så det fick jag jobba endel med idag. Red mkt fram-tillbaka-fram osv. Var även noga med att ryggen är med. 

I galoppen red jag öppnor och slutor. Där tänkte jag framåt och uppåt. Red en piruett till vänster som var superfin! Till höger förekom han mig och jag fick tänka framåt och gå ur den. 

Avslutade med en stor fin trav, men fick ibland gå tillbaka till en lägre form för att hitta rätt igen. 

Skönt att rulla sig. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0