Måndag

Då börjar ännu en ny vecka då. Jag är ledig idag måndag, i stället för tisdag den här veckan. Ganska bra med tanke på att jag har endel att ta reda på efter helgen. 

Vilken bra helg det blev ändå. På hemvägen gjorde jag och Mirre planer för hösten. Roliga planer som jag berättar mer om sen. Jag fick en så rolig kommentar på min Instagram igår, angående Pumba: Han såg sååå läcker ut på framridningen, travade bättre än alla storhästarna :).
Roligt att höra, för vi vet ju att han kan röra på sig. J-klar när Mirre får till det inne på banan, då ni....

Sune får vila några dagar till. Han har legat i hagen i helgen, så han behöver nog få hämta igen sig ordentligt. 

Mirre och Pumba




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0