Sune- igår

Sune vilade i onsdags och igår red jag på ängen igen. Går ganska bra att rida dressyr/ lösgörande där. Ridbanan är som en skridskobana igen. Där kan man bara skritta och möjligtvis trava lite.

Efter att jag värmt upp Sune, jobbade jag med kvicka steg i piruettgalopp. Han börjar bli bättre och bättre faktiskt. Tidigare har han blivit lite långsam i den samlade galoppen. 

Avslutade med traven och att kunna förändra den OCH behålla takt och schvung . Sune kändes riktigt fin och jobbade på bra! 

Idag fredag, tänkte jag fortsätta lite med samma jobb. Vi får även sällskap av Mirre och Pumba! :)



Kommentarer
Postat av: Marianne

Ser ut som han saknar sin "Mommi " !!!

2014-02-28 @ 11:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0