Tävlingsabstinens

Det var så roligt att vara med Mirre på tävling i helgen, men man blir väääldigt sugen att tävla själv! Tyvärr är det inte så många tävlingar för mig och Sune i vårat ( Mittsvenskas) distrikt. Endast en Nationell tävling och den är i augusti! Inte ens en Msv A, förrän i maj! 

Jag har naturligtvis tittat på andra distrikt och Högbo har en bra tävling, men den är i påsk. Vet inte om jag vill åka då.... Sen har Söderhamn en i maj. Det lutar åt den faktiskt. Men maj, då blir det inte årsdebut förrän då. Ja ja, det är inte så mkt att göra åt. Blir nog inte så många tävlingar för mig och Sune i år, dels för att det inte finns så många inom rimligt avstånd, sedan kostar det ju en hel del också ( ffa när man tävlar meeting). Det gör mig inte så mkt.  Mirre ska ut och tävla en hel del och det är lika roligt de! OCH man kan ju alltid träna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0