Ny header- design....och annat

Ja, som ni kanske redan har sett så har bästa Lina Wikberg, gjort om min header. Jag tycker den blev superfin! STORT tack till Lina! Hon har även gjort om Mirandas, så kika in där så får ni se hennes. Kika även in på Linas blogg. ( se länkarna här på sidan). 

Kan även passa på att berätta att X et är  helt bra i benet och tränade på bra idag, som vanligt. Han hade ju aldrig ont, men vi ville vara säker innan vi tränade på, så därför fick han stå över ett jobb och ta det lugnt i nästa. 

Idag har jag även städat ut julen, skönt tycker jag! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kanonfin!! Båda era nya headers! Lina kan hon :)

Svar: Ja, verkligen
lizettepadellaro.blogg.se

2014-01-06 @ 16:58:33
URL: http://jen81.blogg.se
Postat av: Lina :)

Kul att ni gillar dom! :D

2014-01-06 @ 19:25:12
URL: http://linawikberg.blogg.se
Postat av: Marianne

Kanonfina sidor för er båda !! Kul att Xet tränar på bra ! Vi har också slängt ut julen idag . skönt att allt blir normalt igen !

2014-01-07 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0