Planerar och funderar

Sitter och tittar på årets tävlingsterminer. I vårat distrikt finns det bara en Nationell tävling och den är i augusti, tråkigt! 

Jag har funderat på Högbo i april. Det är en Nationell.... Men det är även en i Söderhamn i maj. Dit är det ju lite närmare. Fick även idag reda på att Norrlandsmästerskapen för ponny- dressyr, går i Umeå i början av juni. Det är även en Nationell storhäst dressyr då på samma tävling. Vi skulle alltså kunna åka båda på samma tävling, men det är ganska långt... och kostar en hel del. Men om vi skulle åka dit båda två, då vill jag ha gjort åtminstone en tävling innan.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra än. Det kostar ju endel att åka på meeting, samtidigt som det är jätte roligt. I vårat distrikt kan jag bara rida regionala PSG och Msv A. Jag vill ju gärna rida några Intermediere ! 

Ja, som ni ser har jag endel att fundera på...

Mirre har precis anmält till sin första tävling idag, som är i Hudiksvall  i slutet av februari. Bra för henne att få en tidig start på säsongen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0