Utbrytarkungen

I går morse när Marco kom ut till stallet var Sunes boxdörr öppen, men Sune stod i boxen. Han hade då varit ut och ätit lite havre. Jag tänkte att jag måste ha glömt att stänga dörren ordentligt på kvällen.

I morse när Marco gick ut till stallet, så stod Sune i stallgången! Den här gången stod han och åt ur X ets fodertunna ( müsli). Dessutom hade han varit i betfortunnan!  Men vad vi kan se har han inte fått i sig nå mycket torrbetfor. Vi får ha lite X- tra koll på honom under dagen.

Nu är jag säker på att jag stängde dörren igår kväll. Han måste ha lyckats få upp den ändå, på ngt vis...

Nu har vi ställt in fodertunnorna i sadelkammaren, OM han skulle lyckas ta sig ut igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0