Andra tävlingsdagen

Nu har vi landat i soffan efter en lång dag. Vi var hemma vid 20.00-tiden och resan gick jätte bra! Tjejerna har redan städat ur hästbilen också! :)

Jag startade först av oss idag, en Nationell Intermediere I. Sune kändes jätte fin på framridningen, lite matt. 

Själva programmet var inte så bra, lite för mkt missar och en felridning. Jag trodde knappt jag skulle få 60%....men jag fick drygt 62%!!! :) Det är jag jätte nöjd med. Det är ändå bara tredje gången jag rider programmet. 

Mirre debuterade i La P:1 med Pumba. Pumba var jätte fin på framridningen, men när han kom in på banan så lägger han av helt. Idag tyckte jag faktiskt han var lite dum med Mirre. Han vet att Mirre inte kan göra så mkt då, så han passar på. På slutet av programmet blev Mirre arg och lyssnade han på henne. Tyvärr blev det massor av missar och det är bara att glömma och gå vidare.  

Sune låg och vilade idag mitt på dagen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0