Intermediere I idag

I dag startade jag först i Intermedieren. Det är endast andra gången jag rider detta program. 

Sune kändes lite seg på framridningen, men jag hade ändå en O.K känsla. Programmet flöt på ganska bra, men travökningarna blev lite matt. I galoppen blir han lite låg i slutorna och i piruetterna tappade vi energin. Vi fick ändå 63,99% och det är ngt bättre än debuten! :) En domare hade mig på 65%, synd inte de andra hade det. 

Jag är jätte nöjd med helgen, var ju våran årsdebut. Lite drygt 64% i PSG och nästan 64% i Int. Det får jag vara nöjd med, dessutom var ju båda Nationella klasser. I går var vi precis utanför placering och i dag andra utanför. 

Det som är så bra är att det finns massor att förbättra och det är långt i från det han visar på träning, men vi är på rätt väg! :) Är även nöjd med min egen ridning i helgen och jag känner att jag kunde hålla min plan. 

Sune var jätte glad att komma hem och få gå ut i hagen. Jag hann knappt släppa lös honom, innan han drog gärnet. :)

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Grattis till fin årsdebut!

Svar: Tack så mkt!
lizettepadellaro.blogg.se

2014-05-11 @ 16:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0