Program träning- Sune och bra pass med Pumba

Idag har jag ridit igenom båda programmen jag ska rida i helgen, PSG och Int. 

PSGn red jag bara en gång, kändes helt OK. Intermedieren fick jag ta om galoppdelen en gång. Var inte riktigt nöjd med vänster piruetten och saxen första gången, men sen gick det bättre. 

Hade en bra känsla idag och känner mig taggad inför helgen. Har en plan för hur jag ska rida på tävlingen och hoppas kunna följa den! ;)

När man inte har en lång bana, får man improvisera med koner på ängen! ;)


Red ett bra pass på Pumba också. Fick jobba endel med att få upp honom på höger tygel i vänster varv och ärligt ställa igenom vänster sidan. Växlade mkt mellan öppna-förvänd öppna-öppna i alla gångarter. 

Pumba var jätte duktig idag och mycket  känsligare för skänkeln! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0