Det finns dagar

... när jag verkligen önskar att vi hade ett ridhus. Idag är en sådan dag. 3 grader varmt och spöregn!!

Nåja, det finns ju inget dåligt väder heter det ju, bara dåliga kläder. Det var alltså lika bra att rida direkt. Därför tig jag Pumba direkt ur stallet i morse, innan de gick ut. 

Ridbanan är väldigt blöt, men ändå hyfsat fast under, så det gick ändå ganska bra att rida där. Jag kunde jobba Pumba i alla gångarter och han kändes jätte fin. Jobbar mkt övergångar, tempoväxlingar och svaga öppnor, samtidigt som jag försöker hålla honom låg och rund.


Stallet är klart och jag tänker ta in alla hästarna när jag åker och tränar. Det är så himla blött! 

Mer uppdatering kommer i kväll, om träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0