Det måste gå

Jag vet att livet måste gå vidare, men saknaden efter mamma är enorm! Jag vill ju att hon ska finnas här, som hon alltid gjort....

Har jobbat sedan i onsdags och det har varit skönt att få tänka på annat. Har även skrattat endel, man kan inte annat med mina underbara arbetskamrater. 

Idag red jag och Mirre ut. Solen tittade fram och det var riktigt härligt! Fram till nästa helg kommer Mirre rida Sune och jag rider då Pumba. Mirre ska ju rida DM på Sune nästa helg.

Sune i sitt nya fina pannband, som Pernilla Grelsson gjort.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så glad av att se dig glad igen 💚 ...även om det är för stunden.
Vi har så roligt tillsammans ☺👍
Kram och ha en mysig helg tillsammans!

2014-10-03 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0