Ta hand om varandra <3

I går var en tung dag. Jag kan fortfarande inte fatta att mamma är borta, hon kommer verkligen inte tillbaka! Saknaden är enorm. 

Allt som hänt senaste tiden har fått mig/oss att inse vad som är viktigt. Att vara med sina nära och kära, strunta i andra saker. Ta vara på tiden! 

Tiden läker alla sår, sägs det.... så kanske det är men ärren finns alltid kvar.  Livet måste ju gå vidare, även om det känns fruktansvärt att inte mamma finns med! Men jag brukar ändå försöka tänka, vad hade mamma velat?! Vi får tänka tillbaka på alla roliga stunder vi har haft tillsammans.

Bild på min älskade mamma, tagen i mars i år.

Stort tack till alla som skänkt till Cancerfonden! Ni var många! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3

2014-10-18 @ 10:32:48
URL: http://jen81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0