Livet är orättvist

Det händer mkt i våran familj just nu..... Något som gör att man får sig en tankeställare om vad som är viktigt i livet och att livet kan vara så orättvist! Det känns helt overkligt.... Ta hand om era nära och kära. Det ska jag göra! 

Mitt i allt som händer försöker vi leva som vanligt, tar en dag i sänder. Jag har ridit Sune och det gick riktigt bra. Använde mig av travbommar. Idag blev det lite longering, för att sedan hjälpa Mirre med Pumba och förbereda inför morgon dagen. Då är det nämligen dax för finalen i div 2 ( ponny dressyr) och dessutom DM. Det blir en låååång dag i Njurunda. 

DMet för D-ponnyerna går i en svårare klass än DMet för Young riders på storhäst! Ja, ganska konstigt, men så är det. Mirre har bara ridit den klassen två gånger förut och det har varit ganska tufft. Nu är de laddade för nya tag i morgon, med egna mål uppsatta. Det har hänt massor med Pumba sista veckorna, men det är helt annat att få till det på tävling. Jag tycker ändå att de har rimliga mål uppsatta och tror på en bra tävling! :)




Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Stort lycka till!! Tror på er!

2014-09-13 @ 11:15:42
Postat av: Jenny

<3

2014-09-13 @ 17:53:03
URL: http://jen81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0