Bättre idag

Dagens start var en Nationell PSG. Målet idag var att Sune skulle vara avspänd och ha en jämn bjudning. Det tycker jag att vi lyckades med, men tyvärr missade vi i båda piruetterna! Eftersom det är kofficient på dessa, så tappade vi ca 15-20 poäng. Det är ju några procent det. 

I övrigt var det ett jämnt program idag, men inte samma tryck i traven som på framridningen. Stundtals kändes han jätte fin och det tar vi med oss till nästa gång. Vi missade även i skrittpiruetterna. De måste jag tänka mer framåt i. Procenten idag blev blygsamma 59%.

Nu måste vi backa tillbaka i piruettarbetet och inte samla för mycket och göra de större. Det är bättre att få en 6: a och att den blir ngt stor, än 3 el 4 . 


Resultat mässigt var det ingen höjdar helg, men i övrigt har vi haft det jätte bra! Vi har bott hos bästa fam. Stolpe och även fått stå med Sune i deras stall. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt jobbat ändå! Vid intresse för bildköp från ritten så tror jag nog att jag har er på lite bilder från helgen också :)

2015-04-20 @ 23:45:37
URL: http://www.lindaanderssonfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0