Byte av häst

Igår lördag, bytte jag och Mirre hästar. Eller hon red hela passet på Sune och jag red hela på Pumba.

Mirre red först, så att jag kunde hjälpa henne lite. De red igenom olika programdelar ur Msv C och allt flöt på väldigt enkelt! De fick även testa att lägga ett byte på mitten av kortsidan och det var inga problem. Nu hoppas vi att de sätter andra kvalet till Msv B till helgen, så kan de börja träna mer på byten sen. 


Efteråt red jag Pumba. Han var jätte mjuk och fin redan när jag värmde. Det tog emot lite mer när jag började med öppnor och slutor, men fick ändå till det helt O.K. Lite mer träning så! Jag längtar tills på söndag när jag ska tävla honom! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0