Dax att göra en planering

Nu är det bara ca  en och enhalv vecka tills jag gör årsdebut med Sune. Sune har ju redan gjort sin årsdebut med Mirre och det gick ju bra! ;)

18-19 april är det tävlingar i Högbo. Vi åker redan på fredagen, för jag hoppas kunna rida lite på tävlingsbanan på kvällen. Jag startar en Msv A och en PSG ( nationell). Har aldrig varit i Högbo tidigare, så det ska bli jätte roligt. Dessutom ska vi få bo hos bästa familjen Stolpe. De har även fixat stallplats till Sune. :-)

Nu känner jag att jag behöver göra en lite noggrannare planering fram tills dess. Den blir ungefär så här:

Månd: vila
Tisd: tömkörning 
Onsd: dressyr, programdelar ev. rida igenom MSV A
Torsd: vila
Fred: lösgörande pass, programdelar
Lörd: ridhuset, rida igenom båda programmen
Sönd: skritta ut/ promenad

Månd: lösgörande jogg
Tisd: dressyr, programdelar, ev rida igenom ngt program
Onsd: skritta ut/ promenad
Torsd: vila
Fred: lösgörande jogg på tävlingsbanan? 
Lörd: tävla MSV A
Sönd: tävla PSG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0