Härlig dag och glada nyheter!

Idag har det varit riktigt fint väder, härligt! 

Sune har vilat och bara gått i hagen. Han är så go... när jag var ut i hagen kom han springandes fram till mig och nosade mig i ansiktet! <3


Jag och Mirre har packat och gjort klart allt inför i morgon då vi åker till Ö-vik, på tävling. Vi har även fått hjälp att mocka ur vinterhagen idag. Det var välbehövligt och blev jätte bra! 

Och.... Vi har fått klart att vi får köpa ponnyn! :) Den ska självklart besiktas först, men tror inte det ska vara några problem. Så fort den är klar ska vi presentera honom! 

Jag har även blivit uppvaktad idag, fyller år. Fick jätte fina presenter av Marco och Mirre. <3 Vi firade även igår, med att äta kräftor. 

Maskoten följer med i helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0