Tävlingsdag 2

Idag var det min tur att tävla på Sune. Detta var våran andra tävling för året och vi red idag en Nationell PSG.

Red inte fram så länge idag, ca 30 minuter och Sune kändes fin. Ingen super stor och flaschig trav, utan jag tänkte mer på att ha en jämn bjudning. Jag satsade idag på att rida noggrant, jämnt och utan missar. Jag lyckades inte riktigt rida utan missar, men de får jag ta på mig. Jag är super nöjd med Sune. Dessutom känns det som vi är på rätt väg med piruetterna och där finns det mer poäng att hämta. Vi har inte riktigt råd att ha missar, så procenten blev 62,5. Ändå fullt godkänt i en Nationell Georg och vi håller oss kvar på samma nivå. 
Foto: Miranda Padellaro

Sune är fantastisk att ha med sig. Han anpassar sig överallt, men han tyckte det var skönt att få komma ut i hagen. Nu blir det lugnt några dagar, sedan ska Mirre träna vidare mot NM:et i Ö-vik. 
Kommande vecka väntar nya spännande äventyr.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0