Hästarna idag

Ja, nu har alla hästarna rört på sig ( utom Majsan då). Började med Xet, som verkligen visar stigande form. Vi hoppas att vi kommer med.....
Här en länk till ett klipp från idag:
https://app.videofy.me/v/9655957

Ridbanan behöver skottas nu. Det är lite tungjobbat där. Pumba gjorde ändå ett bra pass idag. Jag fick förtydliga de sidförande hjälperna, men sen var han jätte duktig! Jobbade även galoppen på en mindre volt och  tänkte på att få med yttersidan, samtidigt som han var mjuk och loss i innersidan. 

Sune måste bara få dagens guldstjärna! Oj, så fin han va! Det räckte med att jag satt till lite med sätet, så gjorde han halvhalter där han verkligen kom in under sig. När jag sedan lättade lite i handen, så bara växte han uppåt- framåt! Red flera sånna längs spåret, sedan gav jag mig för dagen. 




Kommentarer
Postat av: Lina

Okej, tack! Ja, det skulle ju vara en bra idé! :)
Ja, jag ska träna för Peter på söndag. Även för Marc på lördag :)

2015-01-17 @ 18:34:40
URL: http://Www.linawikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0