Dum regel

Från och med i år får man tydligen inte tävla klass kombinationen MsvC och PSG, under samma meeting, trots att det är två olika ryttare på samma häst! Msv B går bra, men alltså inte MsvC.

Detta innebär att jag ev byter och tävlar Msv A på lördag, i stället för att Mirre tävlar. Det beror dock på om jag måste betala anmälningsavgift och efteranmälning för den klassen, då stryker vi Mirre i MsvC och så rider hon bara Msv B, det får hon i allafall göra! 

En otroligt dum regel måste jag säga! Jag förstår inte orsaken till den. Det handlar ju inte om att jag ska rida både Msv C och PSG, utan det är ju olika ryttare, dock samma häst. Ja, ja det är väl bara att gilla läget, om det nu är så här. Jag har mailat överdomaren så får vi se hur det blir. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0