Mirre igår och jag idag

Igår red Mirre på Sune och idag ska jag rida honom. 

Mirre fortsatte träna på bytena igår och hon fick till de riktigt bra, även placeringen. Lite svårare är det att hitta takten och schvungen i traven. Sune är ganska svår där, eftersom han inte har det i sin naturliga trav på samma sätt. Det är alltså ngt man måste rida dit och det är inte så lätt! Jag har fortfarande inte fått till detta inne på banan, men vi fortsätter träna på det. 

Mirre fick ändå till det bra igår och bitvis var han superfin. Det gäller för henne att själv hitta ett sätt hur hon ska rida honom till detta, men det kommer. Hon har gjort en fantastisk utveckling i sin ridning på kort tid och jag hoppas verkligen att vi hittar en ponny snart. ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0