Varma dagar

Torsdag och fredag har det varit 30 grader varmt! Då har Sune faktiskt fått vila. 

Idag är det lite svalare och jag red på förmiddagen. Fokus idag var rund, låg form och fram för skänkeln. När jag rider i denna form tänker jag mera framåt. Sune är ganska bekväm av sig, så idag fick jag säga åt honom ordentligt, föera gånger, att fortsätta jobba på. Det blir att han fortsätter en par, tre steg sen är han tillbaka i sitt bekväma tempo igen. 

Tyckte ändå att han var ganska bra mot slutet, så då gav jag mig. Ett nyttigt pass helt enkelt! I morgon ska Mirre rida Sune. Inte helt lätt att bara ha en häst, som båda vill träna, men vi lyckas bra tycker jag. Mirre har skrivit så bra inlägg på sin blogg. Tycker ni ska lika in där : www.mirandapadellaro.blogg.se
Hon är så himla klok och förståndig våra dotter! <3
Arkiv bild på Sune och Mirre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0