Först ridning och sen fotboll



Sitter just nu och väntar på att matchen mellan Ånge och Härnösand ska börja. Marco är ju nämligen assisterande tränare i Ånge IF:s div 2 lag. :) Sen när vi kommer hem ska vi, ngt försenat, fira att vi varit gifta i 16 år! ( 25/6)

Jag började morgonen med ett pass på Sune. Idag ville jag ha lite mera samling och samtidigt kvick för skänkeln. Det sistnämnda hade vi lite olika åsikter om. Jag ville att Sune skulle svara direkt för skänkeln och sen fortsätta att ligga kvar där. Fick säga åt honom några gånger, ordentligt. Han blev bättre, men vi får fortsätta jobba med detta. Han behöver nog några pass efter vilan också för att komma igång. 

För övrigt kändes han stundtals riktigt fin. Vi gjorde ganska bra arbetspiruetter där jag är noga att han är med mig och att jag bestämmer hela tiden. 

I morgon får han vila el en promenad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0