Nu är vi igång igen

Idag startade jag upp Sune ( efter vilan) med ett tömkörningspass. Han började lite trevande, så jag daskade till lite med tömmen på baken, som jag brukar göra. Jösses, han flög rakt upp i luften och drog iväg!! Efter ett tag provade jag igen då jag tyckte han segade till lite, samma sak då med. En pigg herre, kan man säga! :-) Det är roligt att se att han verkar tagit vilan på ett positivt sätt. I morgon tänkte jag rida honom. Endast ett jogging pass i alla gångarter. Fokus på rund, låg och ett jämnt mjukt stöd i handen. 

Tyvärr ser det ut som hovslagaren inte hinner komma denna vecka, men jag tror det funkar att rida ändå. Vi kan ju rida på banan och ängen. Där är det ju mjukt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0