Söndag

Det slutade snöa och nu har det tinat bort igen. Bra! 

De som skulle komma och titta på Xet idag, fick förhinder och kunde inte komma. Vet inte hur det blir. Det är jätte många som har hört av sig. Jag får nästan ett svar om dagen på honom. Oftast vill de veta lite mer och jag svarar, endel flera gånger. Men, varför kan inte folk säga till om/ när de inte är intresserade längre?! Hur svårt kan det vara att svara; tack, men då är jag inte intresserad! Nej, istället slutar man bara att höra av sig. I och för sig så är det ju ändå inte seriösa människor och till någon sån vill vi ändå inte sälja Xet! 

Nu fick ju de i morse förhinder och jag vet ju inte anledningen till det. Allt kan ju hända! Kanske hör hon av sig igen...eller inte. Det ringde i allafall en annan som var seriöst intresserad och som ska komma och titta på honom nästa helg. Det lät väldigt bra, vi får väl se...

Nog om detta. Jag och Mirre tog en härlig skritt tur med pållarna idag. Sune har fått ett litet sår strax ovanför karleden på ena bak. Inget stort och djupt, men det gäller att hålla rent. 

Xet för ngn vecka sedan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0