Blöt, blötare, regn

Dagen började med strålande solsken och värme, för en gångs skull.... Fram emot eftermiddagen började det däremot dra ihop sig till regn och åska! 

Det har regnat till och från hela eftermiddagen och även nu i kväll, så att rida på en tung ridbana idag igen, kändes inte så lockande. Sune gick ett pass där igår med Mirre, som för övrigt gick jätte bra! De tränade delar ur Msv B! Roligt att de äntligen kan börja med bytena! :-) 
Mirre och Sune

Jag red ut med Sune idag istället. Vi jobbade dressyr ändå, efter vägen. Går så bra att rida öppnor, slutor, byten osv. efter vägen. Sune kändes jätte fin, när jag jobbade traven på hemvägen. Jag kunde bara sitta och göra små halvhalter och han travade på med takt och schvung. Härlig känsla! 

Blöt blev vi

I morgon får Sune vila och på lördag tänkte jag rida ett lättare pass innan jag åker på tävling med Mirre och Pumba, till Näset. På söndag är det träning för Peter! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0