Fantastiska häst

Trots att Sune har vilat i fyra dagar, var han idag lika mjuk och fin som vanligt. Man kan ju ändå tro att han ska kännas lite stel och kantig. Han är ju ändå 16 år, men inte Sune inte. 

Det enda jag kan "klaga" lite på idag, var att jag hade önskat lite mera stöd fram i handen ( om jag ska vara petig).  Joggade honom rund och låg i alla gångarter. Jobbade även lite byten, eftersom det är lösgörande. Avslutade med att känna några varv på traven. Ville bara känna att jag kunde hitta gunget i honom och det gjorde jag. Då avslutade jag honom.

I morgon rider Mirre honom. Då blir det fokus på programdelar och byten.

Arkivbild



Kommentarer
Postat av: JennyM

sv: Tack snälla du! Ja, det ska bli väldigt spännande att få träna bort de där onödiga missarna! Men det känns ändå kul att få sådanna poäng trots alla missar, jag är fortfarande ganska mållös faktiskt :)

Härligt det är med dessa lite "äldre" herrar som håller sig så fräscha!

2015-05-19 @ 13:29:52
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0