Jogging efter minivilan

I dag joggade jag igång Sune igen efter hans mini vila. Han har ju vilat fyra dagar, då vi varit i Rom. Det har inte gått ngn nöd på honom direkt. Mirre har tagit hand om honom (och Majsan ) och vädret har varit/ är jätte bra. Härliga höstdagar när det är lite kallare på morgnarna och solen skiner på dagarna. 

Jag tömkörde/ longerade i en fri form där han självmant gick igen längre och lägre form. Sune var pigg och alert, så vilan har nog gjort honom gott! :-)


Nu tänker jag ge honom några pass där han successivt får komma igång mer och mer. Till helgen tänker jag rida som vanligt igen. 

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Vilken fin häst!

2015-10-13 @ 17:40:32
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0