Linnea träning idag

I dag fick jag alltså sjäv träna Sune för Linnea. Det var jätte kul! 

Vi tittade på lite delar ur Int I. Bl.a galopp saxen, som jag fick ta om några gånger innan jag fick till det. Sedan tog vi piruetterna och där fick jag jätte bra verktyg hur jag ska tänka och jobba med dessa. Fick till dem helt O.K till slut. Bättre att göra de lite större och att jag har kontroll på varje språng. 

Sune tyckte att det var lite jobbigt i början idag, men vi tog oss igenom det och då blev han jätte fin. Han är ju väldigt bekväm av sig och framför allt när han måste vinkla in bakbenen in under sig i galoppen. 

Avslutade med lite trav, växlat med passage på rakt spår. Sune var jätte duktig! Nu jobbar vi vidare på det här, så blir det bra. :)

En trött och svettig Sune efter dagens träning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0