9:a på Lag SM

Vi har haft en fantastisk helg nere på Hammarö och Lag SM. Det har varit jätte roligt och jag är så nöjd med både Sune och mig själv faktiskt. Mitt lag, som bestod av mig, Annika Norrbom ( Näset) och Åsa Enkvist ( Näset) gjorde alla jätte bra ritter och det räckte faktiskt till en 9: onde plats av 17 lag. Inte illa! Det gick verkligen över förväntan kan jag säga. Vi har stöttat och hejat på varandra, umgåtts, skrattat och haft så roligt tillsammans. Detta har varit en upplevelse och ett minne för livet!

Vi åkte hem igår och var hemma runt 22.30 tiden. Sune var överlycklig att få komma ut i hagen i morse och jag tror de andra hästarna var glada att han är hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0