Februari

Idag är det 1:a februari! Nu går det verkligen mot ljusare tider. En riktig vinter månad till, sen är det lite mer vår/ vinter. Det är så skönt att se hur dagarna blir längre och längre. 

Slutade tidigt idag, så när jag kom hem fixade jag klart i stallet och sedan tömkörde jag Sune lite lätt. Han har ju inga bakskor, så jag vill inte slita för mkt på hovarna. Hovslagaren kommer nog på torsdag. 

Efter det gjorde jag i ordning Gem till Mirre. Hon hade långdag idag, men vi har ju lampor på ridbanan så det funkar bra att rida där trots att det blir mörkt. Mirre fortsatte jobba med övergångar och att flytta lite för skänkeln. 

Gem

I morgon är det min tur att rida henne. Ska bli så kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0