1:a juni-sommar

Äntligen har sommaren kommit! Både igår och idag har det varit dryga 27 grader varmt! Älskar sol och värme, men det var faktiskt skönt att rida i ett svalt ridhus igår. Jag var upp till Ånge och red igenom programmet ( Int. I) och det gick riktigt bra med tanke på att det är mer än ett år sedan jag red det sist. 

Idag red jag ett kort pass hemma. Värmde först upp, sedan kände jag lite på piruetterna och det kändes riktigt bra( för att vara oss). I morgon vilar Sune och på fredag åker vi till Umeå. Det blir då ett sent pass på tävlingsbanorna. Ska bli så kul att åka och tävla. Den här gången får Mirre vara min hästskötare. ;-)

Mirre har ridit Elke igår och idag efter att hon haft några lugna dagar. Det verkar ha gjort henne gott för hon ser jätte fin ut. Även högergaloppen som varit så svår, börjar nu sitta och nu kan Mirre faktiskt börja rida galoppen lite mera. Hon rider henne i morgon också, sedan får hon vila fre-sönd. 

Så vackert

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0