Tävlingsvecka, för mig och Sune

Den här veckan är det min tävlingsvecka. På fredag åker vi till Umeå ( södra) och tävlar. Jag startar Int I både lördag och söndag. Ska bli sååå roligt att tävla! Jag har inte tävlat sedan i höstas ( tror jag de va?!) Jag har ett mål med min tävling i helgen och det är att jag ska "komma till ridning" inne på banan. Det ska för den delen inte bli stressat, utan jag vill helt enkelt rida lika dant som på framridningen. Låter enkelt, eller hur...men det är lättare sagt än gjort. Jag ska åtminstone försöka. Resultatmässigt är det så klart roligt att rida på godkända %, men det är hur jag rider som är det viktigaste! 

Sune kändes i allafall riktigt fin i kväll och i morgon åker jag upp till Ånge för att rida igenom programmet. Veckan för Sune kommer att se ut så här:

Månd.: dressyr, rörelser ur programmet
Tisd: rida igenom Intermediere I
Onsd: lättare pass
Tors: vila
Fred: lättare pass på banan, Umeå
Lörd: tävla Int I
Sönd: tävla Int I

Sune är ju för rolig, grovsopor bredvid ridbanan är minsann inte ett dugg farligt, men träd....:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0