Ingen licens i år

Jag har kanske sagt det tidigare, men i år tänker jag alltså inte lösa ngn tävlingslicens. Jag har tävlat mer eller mindre sedan 1989 (!), med undantag för ett kortare uppehåll när Mirre föddes 2001 och vi samma år köpte 2-åriga Sune. 


Jag känner mig rätt så nöjd just nu faktiskt. Sune och jag har tävlat tom Int I på nästan 64% och vi har ridit Lag SM. Det är nu Mirres tur att ta över honom och tävla de sista åren. Hon satsar på att kvala till junior SM och tävla så högt hon kan på honom. Inte ofta man har en sådan häst, så det gäller att passa på. Det blir en bra erfarenhet om hon vill ha en ny häst sen. 

Ev kommer jag att tävla Elke ngt bland stora hästar, men inte i år. Hemma rider jag som vanligt. Mirre och jag hjälps åt, även om hon rider mest. Det måste ju bli så när hon ska tävla. 😊

Lag SM är ett minne för livet! Är så glad att jag fick den möjligheten och att vi sedan gjorde det så bra är bara en bonus! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0